HTML

asszociációs játék

Kinek mi jut eszébe az asszociáciációról :-) Magyarán ki, mire asszociál, ha ezt hallja... Várok extrém történeteket, majd kitárgyaljuk, ki-miért gondolja azt róla. Meg önblog.

Friss topikok

Linkblog

Lánchídi pillanat

2008.06.26. 08:34 pesticsavo

Reggel áttekertem rajta, most a relaxáció jut eszembe róla. Nagylány a közepe táján, ahol könnyű ugye felkapaszkodni. Ül a hídpilléren. Szemben a nappal. Szívja mágába a napsugarak erejét (meg az autók bűzét, de ez most mellékszál és illúziórombolás), igaza van. Néha jó megállni, nem sietni, élvezni a pillanatot. Így tettem Én is ma, amikor később szabálytalanul kikanyarodott egy autó elém. Megálltam, élveztem a pillanat hatását. bu

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: budapest

A bejegyzés trackback címe:

https://asszociacio.blog.hu/api/trackback/id/tr22539926

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: descargar imagenes gratis de amor con versos 2017.11.19. 18:36:57

A frankfurti autószalon legütősebb játékosai - Privát gondolatok az autók világáról

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása