HTML

asszociációs játék

Kinek mi jut eszébe az asszociáciációról :-) Magyarán ki, mire asszociál, ha ezt hallja... Várok extrém történeteket, majd kitárgyaljuk, ki-miért gondolja azt róla. Meg önblog.

Friss topikok

Linkblog

hős bringás...és önblog

2008.06.22. 13:35 pesticsavo

Szerintem lusta vagyok önblogloni, így ide kerülnek majd a privát élmények is, ez van.

Még csak egy óra - már sütik a pizzám - kétszeres hős vagyok. A munka hőse egyrészt. Készülök a kurva 30.-ai határidőre... Leültem a laptop mellé, déli 40 fokban, moondjuk, jobb, mint rákban meghalni 10 év múlva, olvasom a pályázatot, de nem értem teljesen, ez még rendben lenne, de a mélységet a kiíró képviseli, látszik, hogy fogalmatlan, Hogy legyen Én így jó. Hős vagyok, mert megpróbálom mégis kitalálni, mit akarnak...

Ma büszke hős is lehettem és még hol a nap vége. Csinos biciklis lényt-lányt segítettem ki, imbuszkulccsal. Ő valamiért francia kulcsot keresett -nő na- , gondoltam is, a francba izgalmas lenne, jó "bringa" volt, de még kiscsihe. Jó fej voltam, megszereltem a váltóját és még egy kis intim párbészedet sem kértem cserébe, pedig a szitu idilli lett volna. Hülye vagyok, de van jobb, sokkal jobb. Mindenről Ő jut eszembe, már egy hete. Kívülről más, de belülről tök egyformák vagyunk. Ő sem tudja. Nagy Ő??? Maybe. 

Szólj hozzá!

Címkék: la asszociáció önblog cest vie

A bejegyzés trackback címe:

https://asszociacio.blog.hu/api/trackback/id/tr8533537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása